nedjelja, 16. prosinca 2018.

Najdraži film

Moj najdraži film je Sam u kući. Režirao ga je Chris Columbus. Glavni glumci u tom filmu su: Macaulay Culkin (Kevin) , Joe Pesci (Harry) i Daniel Stern (Marv). Obitelj je otišla na izlet. Zaboravili su povesti malog Kevina pa je ostao sam u kući. Njihov je kuća pala na oko dvojci provalnika Harryu i Marvu. Oni su išli opljačkati kuću pošto su mislili da nema nikoga ali tamo je bio Kevin. Baš im je Kevin stvarao najveće probleme. Stalno im je radio nekakve zamke i spačke. Na kraju su obojica lopova završili u zatvoru i Kevinova se obitelj vratila kući. To mi je najdraži film zato što je jako smiješan i zanimljiv. Ima jako puno duhovitih događaja i stalno ima nekakve radnje. Jako mi je dobro to kako se on samo tako dobro snašao i uspio nadmudriti lopove. Još mi se sviđa to što ima više dijelova i nikada ti ne dosadi.

Nema komentara:

Objavi komentar