subota, 15. prosinca 2018.

Što bih htio postati

Htio bih postati profesionalni kickboxsač. Već sada treniram kickboxing i jako mi se sviđa taj sport, u svojoj bi se budućnosti htio nastaviti baviti time. Već sada imam dobre uspjehe ali ja bih od toga htio napraviti posao. Zarađivati na tome što ja volim i u čemu uživam. Naravno znam da je to jako teško i da ću i primiti i dati puno udaraca, jako se je teško probiti na scenu ali se nadam da ću baš ja biti taj koji će uspjeti. Moja najveći uzor je Mirko Filipović. On mi je uzor zato što je on svoju karijeru započeo od inproviziranih treninga a sada je na svjetskom vrhu u tome što radi. Za sada mi je cilj postati svjetski i europski prvak a onda tek mogu razmišljati o profesionalnoj karijeri. Jako se nadam da ću se uspjeti probiti u tome sportu i da ću svakoga dana biti sve bolji i bolji. Ja bih svakome preporučio ovaj sport jer je jako interesantan i pun nekakvih smiješnih i zabavnih zbivanja.

Nema komentara:

Objavi komentar